onsdag 28. juli 2010

Landslagskamp, Norge - Frankrike

Det er lenge siden Norge virkelig har imponert meg som landslagslag. Norge er kanskje ikke det mest perfekte "fotballandet", siden vi har vinter og snø nesten 3/5 av året, men vi har jo mange stjernespillere som har spilt/spiller i utlandet.

Frankrike er derimot et fotballand helt ut til fingertuppene. Her kryr det av fotballstjerner, og det var sannsynligvis ikke mange som hadde sagt at "Frankrike ikke kommer seg videre fra gruppespillet i VM 2010".

Dette betyr igjen at det sannynligvis er sultne franske spillere som møter lille Norge, den 11. august. Skal Norge klare å stå imot de franske spissene, Saha (Everton) og Benzema (Real Madrid)? Norge trenger slike landslagskamper. Norges landslag er faktisk ikke så dårlig som mange skal ha det til.

Håper vi får se det norske landslaget i god form den 11 august. Jeg gleder meg til en spennende kamp på Ullevaal. Når det nærmer seg kampdatoen, skal jeg komme med mitt første oddstips på denne bloggen.

...heia Norge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar