mandag 26. juli 2010

Tippeligaen

Dette blir en blogg om norsk fotball. Jeg har valgt å starte denne bloggen nå, selv om sesongen "snart" er slutt. Da får jeg dekket alt som skjer før neste sesong, og jeg får med meg hvilke lag som rykker opp, og hvem som rykker ned.

På bloggen skal det handle om norsk fotball, og i all hovedsak, Tippeligaen. Vi kommer også til å havne innom Adeccoligaen og selvfølgelig Fotball NM.

I skrivende stund er det Rosenborg som leder med 40 poeng på 18 spilte kamper, foran Vålerenga med sine 34. Det blir nok en spennende slutt på Tippeligaen i år, da topplagene pleier å dra ifra, og slutte seg til et gjevnt oppgjør. Det blir spennende!

I tillegg har jeg tenkt til å ha mitt eget lille tippehjørne, hvor jeg kommer til å legge ut mine tips. Inspirert av "OddsXperten", vil jeg nok ha "tre sikre", "singel" og "luringen" som mine tre tippetips.

Følg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar