fredag 30. juli 2010

Tippetips hver fredag! (Innledning)

Jeg skal prøve å komme med mine tippetips hver fredag, eller eventuelt da det passer med tanke på Tippeligaen, NM eller andre omstendigheter. Nettet er plassen å tippe for min del. Norsk Tipping tar litt kaka, og vil ha monopol på absolutt alt av gambling. Jeg synes spesielt det ble for drøyt med disse "snille spilleautomatene" - men meg om det. På nettet får du nesten alltid bedre odds, det er alltid mer å tippe på, og det er meget enkelt.

Jeg kommer til å liste opp oddsen til Norsk Tipping og oddsen til Unibet. Unibet Odds er den bookmakeren jeg bruker, men jeg kommer nok også til å teste ut Bet24, da jeg veit de også har en god del spill med masse bra odds.

Tippeligaen er ikke akkurat den enkleste ligaen å tippe på. Tippeligaen er en serie som overrasker nesten hver eneste tippeligarunde. Det er jo dette som gjør at det også blir litt morsomt å tippe på denne serien. "Livet er morsommere for den som tipper", vet du :) Rosenborg leder Tippeligaen - noe som ikke er overraskende. Men gode spiller fortsetter som regel ikke i tippeligaen. Les for eksempel Vgs artikkel om Rosenborgs Demidov.

Hver fredag kommer jeg altså til å foreslå tre tippetips, eller oddstips om du vil. Dette skal være "tre sikre", "singel" og "luringen".

"Tre sikre"

Rosenborg - Haugesund (H)

Vålerenga - Start (H)

Fredrikstad - Moss (H)


Samlet odds Norsk Tipping: 2.05
Samlet odds Unibet: 2.46

"Singel":

Brann - Molde (H)

Samlet odds Norsk Tipping: 1.80
Samlet odds Unibet: 1.85

"Luringen":

Hønefoss BK - Odd (B)

Tromsø - Stabæk (H)

Bodø/Glimt - Sarpsborg 08 (H)



Samlet odds Norsk Tipping: 11.36
Samlet odds Unibet: 14.29

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar